آخرین اخبار : 

بازی کال آف دیوتی ( Call of Duty )

برای فعال کردن تقلب در  بازی کال آف دیوتی ( Call of Duty ) ، میانبر Call of Duty خود را تغییر دهید و متن بعدی را به فیلد هدف پس از تمام موارد دیگر اضافه کنید.

set thereisacow 1337 +set developer 1 +set sv_cheats 1 +set monkeytoy 0+

سپس بازی را با استفاده از این میانبر شروع کنید و برای باز کردن کنسول، [~] را فشار دهید و کدهای زیر را تایپ کنید (توجه: همه کد ها با 0/1 فعال می شوند؛ از 0 برای غیر فعال کردن آنها استفاده کنید و 1 برای فعال کردن آنها)

god – حالت خدا

<give <item – دریافت آیتم

give health – سلامتی کامل

notarget – دشمنان به شما تیر اندازی نمیکنند

noclip – عبور از دیوار

give all – دریافت همه آیتم ها

give ammo – دریافت مهمات

debug 1 – وضعیت اشکال زدایی را روشن می کند (0 را خاموش می کند)

developer 1 – حالت توسعه دهنده را روشن می کند (0 را خاموش می کند) 

ufo – حالت پرواز

<jumptonode <number – شما را به یک نقطه خاص روی نقشه منتقل می کند

kill – خودکشی

<map <map name – بارگیری نقشه مورد نظر (لیست زیر را ببینید)

testgun – ؟

cvarlist – فهرستی از تمام مقادیر موجود در بازی را می دهد

cvardump – تمام کروی ها را به کنسول می کشد

cvar_restart – تمام مقادیر را بازنشانی کنید

cmdlist –  فهرستی از تمام دستورات در بازی را فراهم می کند

shaderlist – فهرستی از تمام سایه داران در نقشه فعلی را فراهم می کند

imagelist – فهرستی از تمام تصاویر موجود در نقشه فعلی را نشان می دهد

snd_list – فهرستی از تمام صداهای مورد استفاده را ارائه می دهد

entitylist – لیستی از تمام موجودات در حال موجود را ارائه می دهد

bindlist – لیستی از تمام موجودات در حال استفاده را ارائه می دهد

gfxinfo – اطلاعاتی در مورد گرافیک بازی ارائه می دهد

<savegame <name – بازی شما را ذخیره می کند

<loadgame <name – بازی ذخیره شده خود را بارگیری کنید

<reset <variable – یک متغیر را برای حالت پیشفرض تنظیم می کند

<cinematic <file –  یک فایل سینمایی پخش می کند

debug_tankall 1 – ؟

chain 1ai_nocriticalsections 1 – ؟

<testmodel <path to model – ؟

<ai_corpsecount <seconds – یک مدل که شما وارد می کند، ایجاد میکند

remain on – صفحه

cg_brass 0 – خاموش کردن پوسته ها را غیرفعال می کند

cg_marks 0 – مدل گلوله را خاموش میکند

cg_drawFPS 1 – صفحه نمایش fps را روشن می کند

cg_drawTimer 1 – تایمر بازی را روشن می کند

cg_drawStatus 0 – خاموش کردن HUD

<cg_hudAlpha <number – نظیم HUD شفافیت (به طور پیش فرض 1.0)

cg_draw2D 0 – خاموش کردن HUD

cg_drawCrosshair 0 – خاموش کردن crosshair

<cg_crosshairAlpha <number – تنظیم شفافیت عرضی (پیش فرض 1.0)

cg_thirdPerson 1 – نمایش شخص ثالث را روشن می کند.

<cg_shellshock <seconds – اثر شل شکن را برای مدت زمان مشخصی فعال می کند

cg_showMiss 1 – اگر شما از دست داده اید، به شما نشان می دهد که چقدر دور از هدف قرار دادن Npc هستید.

cg_shadows 0 – سایه ها را خاموش می کند.

cg_skybox 0/1 – ؟

cg_stats 0/1 – ؟

cg_noRender 0/1 – بازی ادامه خواهد داشت، اما دیگر رندر نخواهد شد.

cg_subtitles 0/1 – سوئیچ ها را خاموش / روشن می کند

cg_noPredict 0/1 – ؟

<cg_selectPlayer <number – ؟

<cg_tracerChance <number – ؟

cg_ignore 0/1 – ؟

cg_letterbox 0/1 –  قالب / جعبه خاموش / خاموش می شود

cl_debugMove 0/1 – روشن / خاموش / پخش کننده و اشکال زدایی حرکت AI.

cl_run 0/1 – ؟

cl_running 0/1 – ؟

con_debug 0/1 – اشکال زدایی / خاموش کردن کنسول.

dmflags 0/1 – ؟

fx_debug 0/1 – به عنوان مثال اشکال زدگی را خاموش / روشن می کند.

fx_draw 0/1 – خاموش / به عنوان مثال. اگر به 0 تنظیم شده باشد، هیچ دود، خمیده چشمک زدن یا اثرات ذرات کشیده نخواهد شد.

fx_enable 0/1 – غیرفعال / به عنوان مثال. اگر به 0 تنظیم شود، به عنوان مثال غیر فعال خواهد شد.

fx_freeze 0/1 –  خاموش / به عنوان مثال انجماد. اگر به 1 تنظیم شده باشد، دود (به عنوان مثال) در هوا در هوا متوقف خواهد شد.

<g_changelevel_time <number – ؟

<g_gravity <number –  مقدار گرانش در بازی (به طور پیش فرض 800 است)

g_spawnai 0/1 – روی نقشه نباشد (معمولا بازی را خراب می کند)

g_ai 0/1 – در بازی روشن / خاموش می شود

g_debugDamage 1 – مقدار سلامتی را که npc دارد و چقدر از آن به شما آسیب زده است را مشاهده کنید.

g_vehicleDebug 0/1 –  وضعیت اشکال زدایی خودرو را خاموش / روشن می کند.

g_debugMove 1 – روشن / خاموش / پخش کننده و اشکال زدایی حرکت AI.

g_debugBullets 1 – اشکال زدگی / خاموش شدن گلوله را خاموش می کند.

g_debugShowHit 1 – اشکال زدایی / خاموش شدن ضربه.

g_drawEntBBoxes 1 – جعبه محصور شدن را خاموش / روشن می کند

<g_gameSkill <number – سطح مهارت بازی را تعیین می کند

<g_knockback <number –  قدرت لگد سلاح را تعیین می کند (پیش فرض 1000 است)

r_fog 0/1 – مه / خاموش می شود

r_drawEntities 0/1 – خاموش / بر روی اشیاء و npc است. پیش فرض 1 است

r_drawWorld 0/1 – تمام اشیاء و پس زمینه را خاموش می کند. پیش فرض 1 است

r_showtris 0/1 –  خاموش / در حالت wireframe. پیش فرض 0 است

نقشه ها : airfield, berlin, brecourt, burnville, carride, chateau, dam, dawnville, factory, hurtgen, pathfinder, pavlov, pegasusday, egasusnight, powcamp, railyard, redsquare, rocket, sewer, ship, stalingrad, tankdrivecountry, tankdrivetown, trainstation, training, truckride.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ویدیو بازی Call of Duty

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *